fbpx
מה הם היתרונות של עוזרת אישית מרחוק דווקא אצלנו?

מה הם היתרונות של עוזרת אישית מרחוק דווקא אצלנו?

חשבתם פעם, מי באמת מנהל את העניינים בעסק? שירותי ניהול משרד במיקור חוץ מאפשרים לכם, בעלי העסקים, להתמקד במה שאתם טובים ומוכשרים בו, מבלי לדאוג לכל מה שבאמת קורה מאחורי הקלעים.

עוזרת אישית מרחוק – כל מה שהעסק שלכם צריך!

אין סוף חשבוניות פתוחות, מיילים שממתינים למענה, יומן מבולגן, ערמות של ניירות על השולחן, כספים שלא נכנסים ועוד כל כך הרבה דברים על הראש. לפעמים זה מרגיש לכם שגם עוד שעתיים ביום לא יספיקו כדי להגיע לכל התפעול השוטף של העסק, ואם זה המצב – איך תוכלו להקדיש את הזמן לליבת העסק ולהגיע גם לשיווק ולפיתוח שלו?

ועם כל זה – ברור לכם שניהול האדמיניסטרציה והבק אופיס של העסק שלכם הוא חיוני – לא רק לשמירה על הסדר –  אלא כדי שתוכלו לקבל את השקט התעשייתי והנפשי המגיע לכם.

אל דאגה, האתגר הזה הוא מנת חלקם של כמעט רוב בעלי העסקים ואתם לגמרי לא לבד. הפיתרון, אגב, פשוט מאוד – שירותי משרד במיקור חוץ.

הגיע הזמן לשלב בעשייה השוטפת עוזרת אישית מקצועית שדואגת להכול, מרחוק. היא תכיר קודם אתכם ואת הDNA  העסקי שלכם ותיתן מענה המותאם לקצב ולצרכים שלכם, כדי שאתם תוכלו לעשות את מה שאתם באמת אוהבים.

איך עושים את הכל מרחוק?

בשונה מן העבר ועם ההתפתחות הטכנולוגית, כיום, ניתן לעשות כמעט הכל גם מרחוק, דרך המחשב והענן. אנו מתממשקות למערכות שלכם ונותנות את המענה מרחוק, כשהמרחק לא משחק פה תפקיד (תוכלו לשאול את הלקוחות שלנו שמנהלת המשרד שלהם מתגוררת בכלל מעבר לים).

אנחנו לוקחות פיקוד על כל נושא תיאום היומנים, הנהלת החשבונות, מעקב אחר פרויקטים, ניהול מערכות CRM מול לקוחות ועוד. וכן, אנחנו לגמרי דואגות להזמנה מהסופר או איתור של בעל מקצוע, והכל בממשק ישיר מול בעל העסק.  שום קצה לא נשאר פתוח.

למי השירות מתאים?

לכל בעלי העסקים שחשוב להם שהעסק שלהם יהיה מסודר יותר ויעיל, שכל המשימות יבוצעו בזמן, שלא ייפלו דברים בין הכיסאות, שכל לקוחות הקצה יקבלו מענה, לא יחכו יותר מידי להצעת המחיר (וגם לא לפולואפ שיבוא אחרי); שכל החשבניות ייצאו בזמן ללקוחות וכל החומר יגיע בזמן לרואה החשבון, שכל הוצאות העסק ינוהלו בקפידה והכל – כדי שאתם תוכלו להתפנות לעיסוקים החשובים, אלה שמכניסים לכם כסף לעסק.

הרי היום, כולנו יודעים שזמן שווה כסף, וכשיש מישהי שהיא אחראית על ניהול המשרד מרחוק, מתפנה לכם הרבה יותר זמן כדי לעסוק בקידום העסק שלכם, ולא פחות חשוב לדאוג גם ל Well Being שלכם (כן כן, אנחנו מדברות על התור לרפלקסולוגית ההיא שהמליצו לך עליה כבר לפני חצי שנה).

היתרונות של עוזרת אישית מרחוק אצלנו

מעטפת מחבקת ˚360 לעסק, הכל תחת קורת גג אחת: מעבר למנהלת המשרד האישית שלך, תלווה אתכם ואת מנהלת המשרד שלכם גם מנהלת קשרי לקוחות, מנהלת מקצועית ואף בעלת העסק. כולנו יחד ניתן הרבה ערך מוסף שלא תמצאו במקום אחר.

היקף השירות נמצא בידיים שלך: היקף הפעילות העסקית גדל או קטן? אין בעיה, אפשר להתאים את זה בהתאם לצורך שלך. צריכים יותר שעות? אין בעיה – נדאג גם לזה.

מקסימום תפוקה במינימום כאבי ראש: הכנת משכורת, תשלום תנאים סוציאליים והתעסקות עם ימי חופש ומחלה הם לגמרי מחוץ לתמונה כשיש חברה מקצועית שאתם עובדים מולה והיא זו שאחראית על מנהלת המשרד שלכם (וכן, ההוצאה מוכרת במלואה!).

זרוע נוספת בעסק, יד ימינך: נשות הצוות שלנו נקראות יהלומים ולא סתם, הן מבריקות ומלטשות את העסק שלכם כל הזמן, סוגרות את כל הקצוות, תמיד עם יד על הדופק, מסמנות V על המשימות, בודקות את כל הפרטים הקטנים וחשוב להן במיוחד להגדיל ראש, להיות פרואקטיביות וכמובן – צעד קדימה.

מקצוענות ללא פשרות והכשרה מתמשכת: הצוות עובר כל הזמן ימי לימוד והכשרות ומתעדכן בכל המערכות המתקדמות בשוק, וכל זה על חשבוננו, כחלק מהשירות המקצועי.

שירותי משרד לעסקים – מה זה כולל בתכל’ס?

ב”אני על זה” אנחנו מעניקות מגוון רחב של שירותים לבעלי עסקים ובינהם:

  • תיאום פגישות וניהול יומנים
  • הנהלת חשבונות
  • גבייה
  • שליחת הצעות מחיר ומעקב
  • ניהול הוצאות והכנסות
  • עבודה מול רואה החשבון
  • מענה מקצועי מול לקוחות החברה
  • בחינת הצעות מחיר וניהול הספקים
  • הפקת דוחות
  • ניהול ושימור לקוחות
  • ניהול נכסים דיגיטליים משימות אישיות של בעל העסק
  • ועוד ועוד, כולל שירותי פרימיום מגוונים


מוכנים לצאת לדרך?

התהליך מתחיל בשיחה קולחת ונעימה; נאפיין את העסק שלכם, נבין למה הוא זקוק, מה החוזקות והאתגרים ומה אתם צריכים. אנחנו נבין, ביחד איתכם מהי הגדרת התפקיד ואיזו מנהלת משרד תתאים לכם כדי שנוכל לצאת לדרך משותפת שתעניק לכם את הזמן והשקט שאתם צריכים.

אל דאגה, יש לנו תהליך Onboarding מובנה ומסודר, כזה שיעשה לכם המון סדר ושכל בדברים.

הגיע הזמן לשלב פלז’ר בתוך כל הביזנס הזה

כל השירותים שלנו מתחברים יחד למעטפת מחבקת של 360°, שמספקת לעסק או לארגון שקט, איזון והזדמנות לצמיחה והתפתחות.

אנו ב”אני על זה” מנהלות פרויקטים מורכבים, מטמיעות מערכות בהתאמה לצרכי הלקוח, מתכננות כמה צעדים קדימה ועושות כל מה שניתן כדי לייצר לך סדר ושקט תעשייתי, לפנות אותך לליבת העסק ולהשאיר לך זמן פנוי למשפחה או לתחביב האהוב עליך, ביזנס&פלז’ר, כבר אמרנו לא? 😊

סוף סוף תוכלו לישון בשקט ולדעת שהמשרד שלכם נמצא בידיים טובות, שהעוזרת האישית שלכם, שמלווה את העסק שלכם, דואגת שהכול יעבוד לשביעות רצונכם, כי לעסק שלכם מגיע יותר וזו ההזדמנות לגרום לו לשגשג, להתפתח ולצמוח, באחריות.

תגיות: בלוג
דילוג לתוכן