fbpx

שאלות תשובות

בעולם החדש, אין צורך או חובה מיוחדת להעסיק עובדים במתכונת הישנה של שעות משרד ארוכות, מהבוקר ועד אחר הצהריים, מבלי לדון רגע אחד בתפוקה שלהם בפועל ביחס למשימות העסק שלך.
עסק שאינו זקוק למנהלת משרד מדי יום במשך 9 שעות ברציפות, או אינו יכול לשכור שירותי משרד של עוזרת אישית או מנהלת משרד במשרה מלאה – יכול להנות משירותי משרד מקצועיים ואיכותיים של מנהלת משרד או עוזרת אישית מרחוק וזאת באמצעות השירות אותו אנחנו מעניקות ב”אני על זה”.
אין צורך לשלם עבור עמדת מחשב, לפטופ, זכויות סוציאליות או אפילו מתנה לחגים 🙂 במקום לשלם על כך שהעובדים מגיעים בכל בוקר למשרד, אתם תשלמו רק על זמן העבודה בפועל.
אם אין לכם צורך בתיוק מסמכים “פיזי” או באירוח אורחים שמגיעים למשרדכם – שירותי משרד לעסקים במיקור חוץ, זה לגמרי מה שאתם צריכים 🙂 

זה החלק הכי מגניב בכל הסיפור!
הזמינות שלנו הינה בימים א’ ועד ה’ בין השעות 9:00 ועד 16:00, אך במקום לשלם עבור זמינות של 8 שעות ביום, התשלום הינו על זמן העבודה נטו שמבוצע עבור העסק שלכם, כל חודש בחודשו. כך שבעצם ההוצאה משתנה בהתאם לדינמיות של העסק (כמובן שיש מחירון קבוע על פיו אנו עובדות).
התשלום הוא על זמן העבודה שבוצע לקידום העסק שלכם. שווה, לא? 🙂 

איך אנחנו אוהבות את השאלה הזו 🙂
מדובר במנהלת משרד אישית המותאמת ברמה המקצועית עבורכם ועבור העסק שלכם.
מנהלת משרד קבועה תנהל את כל מה שקורה מאחורי הקלעים, תכיר את העסק שלכם, תחיה אותו, תנשום אותו וכמובן תתאהב בו!
אנחנו מודעות למשמעות של מנהלת המשרד בהובלת העסק שלכם ולכן חשוב לנו לצוות את האחת , שתתאים לצרכי העסק, כך שיהיה match היסטרי ביניכם. אחרי הכל, עסקים עושים עם אנשים. 

מאוד פשוט.
כל מערכת וובית שיש לכם גישה אליה, בין אם זה דרופבוקס, גוגל דרייב, ONEDRIVE, מערכת CRM כלשהי, מערכת הנהלת חשבונות, חשבון המייל והיומן האישי שלכם, אלו מערכות שאנחנו יכולות לגשת ולהתממשק אליהן מרחוק. כל שנדרש זה מישהי שמבינה עניין, מקצועית מאוד, קולטת מהר וכזו שתדע לתפעל את כל המערכות הללו עבורכם ואתכם (אך אל דאגה, זה החלק שלנו). 

מרבית הלקוחות שלנו מעדיפים פשוט לצאת לדרך, את חלקם לא פגשנו פיזית מעולם. עם זאת, חשוב מאוד להכיר את מנהלת המשרד האישית שלך, לבנות ולרקום יחד את מערכת היחסים ביניכם, בסוף היא זו שתהיה איתך בקשר יומיומי.
בתהליך “ONBOARDING” מאוד מסודר, אנו עוברים יחד על מצב העסק כיום, לומדות את צורכי העסק שלך, ממה מתחילים ולאן מתקדמים.
לאחר שתענו על שאלון קצר, נקיים פגישת ניצוץ ראשונית בזום, בה נתכנן ביחד תהליך חפיפה והיכרות עם העסק, נבנה את הגדרת התפקיד, תחומי אחריות, התנהלות מול ספקים/לקוחות/עובדי המשרד וכדומה. יש לזכור שמדובר בתהליך חפיפה מסודר אך אל דאגה, זה לגמרי שווה את זה. 

על אף שאנחנו ממליצות לבחון את שיתוף הפעולה יחד, למשך זמן של לפחות כ-שלושה חודשים, חשוב לדעת כי אצלנו אין התחייבות לתקופת עבודה משותפת.
כן, תוכלו להחליט בכל רגע נתון להפסיק את השירות שלנו, מכל סיבה שהיא. ההתחייבות היחידה אצלנו היא למינימום 10 שעות עבודה בחודש קלנדרי. 

למעט חיוב מינימלי של 10 שעות חודשיות, איננו מחייבות את הלקוחות שלנו לרכוש מראש חבילת שעות שאין לנו מושג אם היא בכלל נדרשת. אנחנו עובדות בשקיפות מלאה כך שלמעט הדרישה המינימלית, נחייב בפועל רק על זמן העבודה שנוצל במהלך החודש. 

מאחר והחיוב מבוסס על זמן העבודה בפועל, כל הערכת מחיר מתחילה בשיחה בה נוכל להבין מהו היקף העבודה ומהו אומדן העלויות הצפוי של העסק שלכם. עם זאת, חשוב לדעת שהחיוב המינימלי יהיה עבור 10 שעות לפחות.

ומה המחיר? טווח המחירים השעתי הינו בין 110-160 ש”ח + מע”מ, הסקאלה מבוססת על מספר השעות מדי חודש. ככל שכמות השעות גדלה בחודש והיקף השירות מתעצם, כך המחיר פר שעה קטן. כמובן שיש מחירון קבוע על פיו אנו עובדים

שאלה מעולה! צורת ההתקשרות ביננו לעדכונים שוטפים תהיה על פי העדיפות והנוחות שלך, בין אם מדובר במייל, בשיחת טלפון, הודעות בוואסאפ וכן הלאה.

כל משימה שתתקבל תענה בתגובה מן הצד שלנו. אנחנו מוכנות עם סטיקר מגניב לכל בקשה, כגון: “קיבלתי, אני על זה, מטפלת, המשימות בוצעו, היומן עודכן” ועוד. מנהלת המשרד משמשת כיד ימין שלכם. המטרה שלנו להיות תמיד צעד קדימה ולהשאיר אתכם בתמונה.

אל דאגה, גם אם אין דקה לנשום במהלך היום, תקבלו גישה מלאה לתיקייה המשותפת שלנו, בה תוכלו לראות בשקיפות מלאה בכל רגע נתון, מה בוצע עבור העסק בכל יום ויום. 

התאמת מנהלת המשרד היא אמנות, לא פחות ממלאכת מחשבת. אנחנו מבססות אותה על קריטריונים רבים כמו ניסיון מקצועי, הכשרות, זמינות והתאמה לאופי, לצרכים ולשיטות העבודה בעסק.

כחלק מתהליך ה – Onboarding שתעברו אצלנו, תתבקשו לענות על שאלון אפיון מפורט. השאלון עוסק, בין היתר, בהתאמת מנהלת המשרד הנכונה ביותר עבורכם. אנחנו לא מסתפקות רק במענה לשאלון.

לפני בחירת מנהלת המשרד שתסייע לכם, נעבור יחד תהליך מדויק עם מנהלת קשרי הלקוחות שלנו. עם כל הכבוד לאוטומציה ולמענה כתוב לשאלונים (ויש!) אין כמו שיח אמיתי כדי להבין מי תוכל להיות עזר כנגדכם😉 

איזה כיף! כדי לייצר תהליך מסודר ואפקטיבי, אנחנו לא מוותרות על תהליך קליטה מובנה ומלא, מבלי לדלג על אף שלב. לאורך השנים דייקנו את תהליך ההצטרפות והיום הוא מקצועי יותר, נעים יותר, אינטראקטיבי יותר ו… נכון, מדויק יותר.

הציוות למנהלת המשרד האישית שלכם לא יכול לקרות מחר בבוקר, אלא תוך 7 ימי עסקים מפגישת הניצוץ שלנו, שבה נעמיק ונבחן את צרכי העסק, המשימות היומיומיות והפרויקטים המתמשכים הדורשים את עזרת מנהלת המשרד.

כך שנוכל לצאת לדרך עם כל האינפורמציה הדרושה להתאמה מדויקת והתחלה מוצלחת.

דילוג לתוכן