מעטפת 360° לעסק ולארגון - הכל תחת קורת גג אחת
איך זה בא לידי ביטוי?
אנו מנהלות פרויקטים מורכבים, מטמיעות מערכות בול לצרכי הלקוח, מתכננות כמה צעדים קדימה ועושות כל מה שניתן כדי לייצר לך סדר ושקט תעשייתי, לפנות אותך לליבת העשייה בעסק ולהשאיר לך זמן פנוי למשפחה או לתחביב האהוב עליך, “ביזנס ופלאזר”, כבר אמרנו נכון….
כל השירותים שלנו מתחברים יחד למעטפת מחבקת של 360°, שמספקת לעסק או לארגון שקט, איזון והזדמנות לצמיחה והתפתחות. אנחנו לא רק על שירותי המשרד ולא מסתפקות בלהיות “עוזרת אישית מרחוק”. נשות הצוות שלנו לומדות להכיר את מכלול האלמנטים שהופכים את העסק שלך למבריק, עוברות הכשרות שמציידות אותן בכלים לניהול תהליכים בתוך העסק ומתעדכנות בנבכי הדיגיטל והטכנולוגיה.
אנחנו פשוט על זה.
משרד
- ניהול יומן
- תיאום פגישות
- הזמנת ציוד וכיבוד
- תיאום נסיעות לחו"ל - טיסות ומלונות ואישורים
- יצירה, עריכה ותיוק מסמכים בענן
אנחנו על ה-
אם יש משהו שגורם לנו לפקוח עיניים על הבוקר, להכין קפה ולהתחיל את יום העבודה, אלו ההתראות שקופצות ביומן. שגרת הבוקר שלנו היא ייחודית ומטרתה לוודא שיום העסקים הקרוב מתוכנן בקפידה עבור הלקוחות שלנו ולכן היומן יקבל את תשומת הלב שלנו כל בוקר מחדש.
אנחנו מנהלות את היומן, מתאמות פגישות, מזמינות כיבוד או בקבוק של יין, דואגות שיהיה לך מקום חניה מסודר ועוד. בנוסף, דואגות להזמנת ציוד משרדי ולכך שבפינת הקפה לא יחסר דבר. אנחנו מתאמות את הנסיעה הבאה לחו”ל, כולל מלון, כולל טיסה, לא כולל אריזת מזוודה. אפילו לעננים אנחנו דואגות – יוצרות, עורכות ומתייקות מסמכים בענן. העיקר שיהיה פה סדר.
כספים
- הפקת חשבוניות ממוחשבות
- ניהול תזרים בסיסי
- גבייה פשוטה
- הכנת חומר לרואה חשבון
- מעקב אחר חוסרים
- ניהול הוצאות קבועות ומשתנות
- מעבר על חשבונות הבנק, תדפיסי אשראי והפקת מסמכים בהתאם
אנחנו על המספרים
הגיע הזמן להפסיק לברוח מרואה החשבון או לדחות שוב את הוצאת החשבוניות, אנחנו על זה. הצוות המקצועי שלנו כולל נשים שמבינות מהו ניהול תזרים, יודעות לעקוב אחר חשבונות הבנק, בוחנות כל מספר בתדפיס האשראי ולא מפחדות לשלוח מייל ולהזכיר שהגיע הזמן לשלם.
אנחנו מספקות את כל הטיפול בנושא הכספים מול הנהלת החשבונות- הפקת חשבוניות ממוחשבות, ניהול תזרים, גבייה, הכנת חומר לרואה החשבון, מעקב אחר חשבונות הבנקים, האשראי ויצירת דוחות סטטוס.
כח אדם ומשאבי אנוש
- סיוע אדמיני בתהליך גיוס של מועמדים
- ניהול אדמיני של תהליך קליטה ועזיבה של עובדים
- ארגון ימי גיבוש, Happy Hour וישיבות צוות
- היערכות לחגים, רכישת מתנות, שוברים, הרמת כוסית
- ניהול ימי חופשה/מחלה/מילואים והכנה לשכר
- טיפול בקרנות השתלמות ופנסיה מול רואה החשבון
אנחנו על הביחד
עסקים וארגונים מבריקים יודעים שניהול נכון של עובדים הוא הכרחי. אנחנו מפזרות נצנצים על כל מערכת היחסים עם העובד, מבריקות, מחזקות ודואגות לכל פרט, כי חיבור העובדים לארגון זה מאסט. מסיוע אדמיני בתהליך גיוס המועמדים, דרך הקליטה, ארגון ימי גיבוש, תקתוק ישיבות הצוות ועד טופס טיולים לעובד שממשיך את דרכו.
אנחנו פה כדי להשתלט על כל המשימות הקטנות ולסמן V על הטיפול בעובדים. אנחנו מטפלות גם בהיערכות לחגים כולל מתנות והרמת כוסית, ניהול ימי חופשה, מחלה, מילואים והכנה לשכר, טיפול בקרנות השתלמות ופנסיה מול רואה החשבון ועוד. העיקר שהעובדים שלך ירגישו שהם בידיים בטוחות.
לקוחות
- מתן מענה ראשוני למתעניינים
- שליחת הצעות מחיר
- מעקב / פולואפ אחר שליחת הצעות מחיר
- תיאום שיחת ייעוץ או פגישה, בהתאם להצעה שהתקבלה
- קליטת / פתיחת תיק לקוח לפי הנהלים
- ליווי במסע לקוח
- שירות ושימור לקוחות פרימיום
אנחנו על הטיפול בלקוחות
אם אצלך, בדיוק כמו אצלנו הלקוחות צריכים לקבל את השירות הטוב ביותר, אנחנו מוכנות לתפוס פיקוד. אנחנו דואגות למענה ראשוני למתעניינים בשירות או במוצר, שולחות הצעות מחיר לפי הפורמט שנקבע מראש ולא שוכחות את הפולואפ, העיקר ששום דבר לא ייפול בין הכיסאות. אנחנו מתאמות שיחות היכרות וייעוץ או קובעות פגישה ראשונית עם לקוח מתעניין, והכל תוך שימוש בשפה המקצועית שלך, שהלקוח פוגש אותנו לראשונה, זה חייב להיות תואם ל – DNA העסקי שלך (כך שאף אחד לא ירגיש שאנחנו לא באמת יושבות על ידך 🙂
והרי טיפול בלקוחות לא נגמר שם. אל דאגה, אנחנו על זה. אנחנו ממשיכות את ההתנהלות השוטפת החל מפתיחת תיק לקוח לפי הנהלים שבנינו וכלה בשירות ושימור לקוחות איכותי וחייכני במיוחד.
ספקים
- בחינה והשוואה בין הצעות מחיר
- איתור ספקים לפי דרישה
- תהליך פתיחת ספק
- ניהול הזמנות רכש
- ניהול ומעקב אחר פרויקטים
- התנהלות תפעולית ופיננסית מול הספק
אנחנו על שרשרת האספקה
אם אתם חייבים לבחון לפחות שלוש הצעות מחיר לפני שאתם מקבלים החלטה ורק המחשבה על זה גורמת לכם לזוז בכסא באי נוחות, אל דאגה – אנחנו גם על זה. אנחנו מעולות בבחינה והשוואה של הצעות מחיר, חופרות עד שמוצאות את הספקים הפוטנציאליים לפי דרישה וספציות בתהליך פתיחת ספק, בהתאם לדרישות של העסק או הארגון.
ומה עוד? לא קל לנו לשחרר אחרי שהספק כבר נמצא. אנחנו מנהלות מולו את הפרויקטים בצורה איכותית ומיטבית, דואגות להתנהלות שוטפת וייעול העבודה וכמובן לענייני הכספים והתשלומים, מול כל ספק וספק.
דיגיטל
- אחזקת נכסים דיגיטליים
- עדכון אתר
- עדכון מערכות דיוור
- מתן מענה ראשוני לפניות בפלטפורמות דיגיטליות
אנחנו על העדכוניישן בדיגיטל
“פרסם”, “שלח”, “עדכן”? אלו מילים שאנחנו אוהבות לשמוע. אנחנו חולמות על וורדפרס והוגות על וויקס, מתפעלות רב-מסר וסמוב מתוך שינה ולא שוכחות את מיילצ’ימפ. ומה עם פייסבוק וכל החברים? גם שם אנחנו שולטות.
כשאנחנו לוקחות את המושכות, הדיגיטל פשוט מטופל. אנחנו מתחזקות את הנכסים הדיגיטליים, מעדכנות את האתר בכל מה שחדש, שולחות דיוורים דרך מערכות הדיוור ומטפלות בפניות שמגיעות אל הפלטפורמות הדיגיטליות, מהפייסבוק עד הלינקדאין.
שירותי הפרימיום
- מסע לקוח - בניית תהליך Onboarding מותאם אישית
- הטמעת מערכת CRM המותאמת לצרכי הלקוח
- בניית תהליכי אוטומציה
- עיצוב גרפי ומיתוג
- כתיבה שיווקית
- עיצוב מצגות
- "סקר שביעות רצון לקוח"
שירותי פרימיום מבריקים במיוחד
מתי בפעם האחרונה, בחנת האם המערכות שלך בעסק עובדות בשבילך או להיפך? שירותי הפרימיום שלנו מספקים הזדמנות לצלול לעומק למקומות שאנו לא תמיד מגיעים אליהם בשוטף, אך מאוד חשובים לייעול העסק ובניית תשתיות יציבות שיאפשרו לנו לקפוץ לשלב הבא.
מה בתפריט? מבניית תהליך onboarding של מסע לקוח ועד לחיפוש, איפיון והתאמה של מערכות CRM לפי צרכי הלקוח. מבניית תהליכי אוטומציה חכמים שמייעלים את העבודה ועד לעיצוב גרפי, מיתוג וכתיבה שיווקית. צריך מצגת בצ’יק? אנחנו גם על זה.