fbpx

סדנאות לעסקים

עם שנים של ניסיון ועבודה עם מגוון רחב של בעלי ובעלות עסקים, אנו נחשפות לעולמות תוכן רבים, פוגשות את הלקוחות שלנו ברגעים של צמיחה וגדילה וזוכות ללוות אותם ברגעים חשובים בעסק.

עם שנים של ניסיון ועבודה עם מגוון רחב של בעלי ובעלות עסקים, אנו נחשפות לעולמות תוכן רבים, פוגשות את הלקוחות שלנו ברגעים של צמיחה וגדילה וזוכות ללוות אותם ברגעים חשובים בעסק.

ביחד אנחנו יוצאים למסע מדהים של התמודדות עם שינויים מהותיים בעסק, בניית אסטרטגיה, קבלת החלטות בניהול והובלת תהליכים רוחביים ומשמעותיים.

היכולת שלנו לרתום את דרגת הניהול וצוות העובדים יחד לעבודה קואופרטיבית ומשותפת למען מטרה מוגדרת, הינה זכות ולא פחות מכך.

בזכות הניסיון הזה, בנינו מגוון סדנאות לעסקים שרוצים לגדול ולצמוח בצורה אפקטיבית ויעילה, להצטיין בחוויית השירות ולהעלות את העסק על דרך המלך והכל בשיתוף פעולה צוותי ופורה.

ממליצות לכם להמשיך לקרוא ולהבין על מה אנחנו מדברות.

ביחד אנחנו יוצאים למסע מדהים של התמודדות עם שינויים מהותיים בעסק, בניית אסטרטגיה, קבלת החלטות בניהול והובלת תהליכים רוחביים ומשמעותיים.

היכולת שלנו לרתום את דרגת הניהול וצוות העובדים יחד לעבודה קואופרטיבית ומשותפת למען מטרה מוגדרת, הינה זכות ולא פחות מכך.

בזכות הניסיון הזה, בנינו מגוון סדנאות לעסקים שרוצים לגדול ולצמוח בצורה אפקטיבית ויעילה, להצטיין בחוויית השירות ולהעלות את העסק על דרך המלך והכל בשיתוף פעולה צוותי ופורה.

ממליצות לכם להמשיך לקרוא ולהבין על מה אנחנו מדברות.

איך נהפוך מעובדים למנהלים בעסק שלנו?

סדנה לעסקים שרוצים ליהנות מהדרך

האם אני עצמאי.ת או בעל.ת עסק?
איך לג’נגל בין כל התפקידים שלי בעסק,
במינימום שחיקה ומקסימום יעילות?​

איך להפסיק לרדוף אחר הזנב של עצמי​

כדי שנצליח להגדיל את התפוקה מבלי להתעייף כל כך מהר

איך מבקשים עזרה…

זה הזמן לתיאום ציפיות, הגדרת תפקיד והתמקדות
במשימות שחיכו לנו די הרבה זמן – אל דאגה, אנחנו
נוביל אותך צעד צעד.

כיצד להפוך מעובד למנהל בעסק שלי

או במילים אחרות – מה הם בכלל התפקידים שלי כבעל.ת עסק?

פעם חשבתם על כמות הכובעים שעלינו לחבוש
בהיותנו בעלי עסקים? זה מטורף!

איך לוקחים פיקוד על כל כך הרבה תחומי אחריות מבלי להישחק כל כך מהר,
איך עושים את הכל, בו זמנית, ביעילות מקסמלית, ולא פחות חשוב – מתי הגיע הזמן לשחרר ולהבין שכדי לשבור את תקרת הזכוכית שלנו, אנחנו זקוקים לעזרה?

סדנה מיוחדת במינה לבעלי עסקים
שחשוב להם, קודם כל, ליהנות מהדרך.

סדנת מצוינות בשירות

סדנה לעסקים ששמים את הלקוח במרכז

אולי הלקוח לא תמיד צודק – אבל הוא תמיד הלקוח
ועם ההבנה הבסיסית הזו נוכל לייצר מערך שירות לקוחות מקצועי,
אפקטיבי ויעיל והכל בהתאמה אישית לעסק שלנו.

לזהות את צרכי הלקוח תוך מתן מענה בהתאמה אישית

על ידי יצירת DNA עסקי המושתת על מצוינות בשירות

לבסס תהליך נכון לבניית אסטרטגית עבודה מול הלקוח

תוך מתן תשומת לסטנדרטיזציה ושימוש בנהלי עבודה

לפתח מיומנות תקשורת ושיח חיובי ומקרב

שישפיע על ניהול קשרי לקוחות בצורה מיטבית ואפקטיבית

טכניקות למיקסום חווית לקוח

הנשענות על עקרונות הזהב לניהול יעיל וביסוס מחוברות לארגון

סדנה פרקטית שתעזור לכם להבין מי הוא הלקוח שלכם,
מה הצרכים שלו ולמה יישום סטנדרטיזציה הוא כל כך חשוב.

נלמד איך מנהלים שיחה עם לקוח (בתקשורת מילולית או כתובה), אודות חשיבות סגירת מעגל טיפול ונעניק כלים שיאפשרו לכם לשמור על הלקוחות שלכם מרוצים.

איך לנהל עסק עם הפרעות קשב?

סדנה לעסקים שרוצים לשמור על הפוקוס בתוך כל הרעש

איך זה מרגיש לנהל עסק כשיש לכם בעיות קשב וריכוז, ואילו כלים יוכלו לעזור?
האם אתם מתקשים להתרכז ולהתפקס במשימה אחת?
האם דעתכם מוסחת בקלות?
האם אתם נוטים לדחות מטלות?

להיות קשוב.ה לעצמי

להכיר ולדעת מהם האורות האדומים שלי

לשקף ולבצע תיאום ציפיות

ובכך להשקיט את כל רעשי הרקע

לפרק משימות גדולות

ולתכנן איך לגשת אליהן בצורה יעילה

לווסת את הנטייה לפרשנות

שעלולה ליצור המון רעש ובלגן בראש.

בואו ללמוד ולקבל כלים כיצד ניתן לעבוד בצורה יעילה, לשמור על פוקוס
ולייצר עוגנים משמעותיים בסדר היום, כדי לסיים אותו בתחושת סיפוק והצלחה.

ברמה הפרקטית תצאו עם כלים רבים כמו:​

איך עובדים בסלוטים ושומרים על האנרגיה שלנו, ניהול יומן בצבעים, פתיחת יום וסגירת יום,
הפסקות, עוגני טעינה, עבודה של תיעדוף משימות, והכי חשוב – למצוא עזר כנגדי, החשיבות של מישהו או מישהי שהם ההפך ממני, כדי לשמור עלי ולקדם את העסק.

*** בנימה אישית – רותם, המייסדת והבעלים של “אני על זה” סובלת מהפרעות קשב הצליחה להתגבר על הקושי המשמעותי בניהול עסק עם הפרעות קשב וריכוז והחיבור שלה עם רביד הצליח לדייק את העבודה המשותפת על ידי פיתוח שיטה ייחודית ומיומנויות ניהול, שהביאו אותן להישגים גדולים, המאפשרים לעסק להיות בצמיחה מתמדת על אף האתגרים.

סטנדרטיזציה, בניית נהלים ושגרות
כחלק מאבני היסוד של העסק

סדנה לעסקים שמאמינים בשיפור מתמיד

היום כולם יודעים שעסק טוב מושתת על אבני יסוד חזקים ומותאמים לחזון ולעשייה העסקית, הבסיס הינו סטנדרטיזציה ונהלים מתקדמים, מה שמאפשר לנו להתנהל במינימום מאמץ ומקסימום ייעול.

להבין מה הסטנדרטים שלנו

וכיצד הם יכולים לבוא לידי ביטוי בניהול השוטף של העסק

לבסס תהליך המושתת על זרימת הידע

ובכך ליצור עסק שמנוהל היטב עם מינימום מקום לטעויות

לזהות את השגרות והשוטף בעסק

ולתת להם מקום של כבוד

לבנות נהלים ברורים

שיאפשרו לעסק להמשיך לעבוד 

רוב בעלי העסקים מקימים את העסק שלהם רק משום שהם מאוד טובים במה שהם עושים. ככל שעובר הזמן אנו מבינים שניהול עסק מצריך עוד המון יכולות וכישורים כמו התנהלות מול ספקים, לקוחות, עיסוק בגבייה ומול רואה החשבון, גיוס עובדים, ניהול כוח אדם ועוד – עם סטנדרטיזציה וביסוס נהלים זה לגמרי יכול לעבוד ולאפשר לכם להמשיך לעשות את מה שאתם באמת אוהבים

אז יאללה, בואו נעשה את זה נכון!

מי אנחנו
ומה אנחנו מביאות איתנו?

רותם ישראלי, עו"ד
מייסדת ובעלים

בעלת תואר ראשון במשפטים וממשל מהמרכז הבינתחומי הרצליה, עם ניסיון עצום בניהול משרד, אדמיניסטרציה בכירה, בניית תהליכי עבודה, ניהול צוותי שירות ותפעול עסקים קטנים ובינוניים.

רביד חכמון
מנהלת קשרי לקוחות ופיתוח עסקי

בעלת תואר ראשון בתקשורת ושיווק וניסיון של מעל 15 שנים בהפקת אירועים עסקיים, עבודה מול חברות, ארגונים ולקוחות פרטיים, ליווי, קליטה שירות ושימור לקוחות פרימיום.

שתינו ביחד מביאות איתנו למעלה מ – 20 שנות ניסיון בזירה עסקית רחבה במיוחד;
ניהול תהליכי עומק חוצי ארגון וייעול שגרות עבודה בכל הנוגע לעולמות המכירה, השירות והתפעול.

אנחנו פה כדי לבחון את התמונה הגדולה ולשים זרקור על הפרטים הקטנים,
והכל על מנת שנוכל לצמוח ולקפוץ לשלב הבא ביחד.

*** כל הסדנאות הינן בהתאמה אישית על פי צרכי הלקוח, בהתחשב במטרה וביעדים, בלוחות הזמנים ובמשתתפים כמובן.

***ניתן לבנות סדנה מותאמת אישית לארגון שלכם, על פי ה DNA העסקי ויעדים מוגדרים בהזמנה מראש.

מחכות לך עם כל הרעיונות שלנו

בואו נדבר

אתר- אסיה

דילוג לתוכן