fbpx

הסיפור שלנו

כמה זמן עבר מהיום ההוא בו זכית לשתות קפה ולקרוא עיתון מבלי לדאוג לעסק? כמה זמן עבר מאותו יום שבו ישבת מול תיבת מייל מאורגנת או יומן מסודר והרגשת “על זה”?

גם אם עבר יותר מידי זמן, אנחנו מבינות למה הגעת לפה. זה תהליך טבעי שקורה לכל עסק – לצד התמסרות אמיתית לעשייה תוך עבודה קשה – הגעת לתקרת הזכוכית שלך, בעוד שהחלום להתפתח לצמוח ולגדול ממשיך לדגדג כל הזמן.

אולי עברה לך בראש המחשבה שכדאי להכניס מישהו נוסף לעסק; למצוא את מנהלת המשרד או העוזרת האישית שתסגור את הקצוות, תטפל בכל האדמיניסטרציה והתפעול של העסק ותפנה לך את הזמן למרחב יצירתי ופיתוח עסקי. ובכל זאת, נמנעת מלפנות לעזרה. אולי העדפת לא להתחייב, חששת לסמוך, רצית לשמור את הכל קרוב.

אנחנו מבינות. אנחנו פוגשות את הדילמה הזו מדי יום כבעלות עסקים. ומצד שני, יודעות עד כמה סדר, ארגון ותפעול נכון של הכל יחד, מייצר שקט תעשייתי ונפשי ויכולת לנוע קדימה, ליצור, לצמוח ולעוף על העסק.

כך בעצם נולד הרעיון מאחורי "אני על זה - שירותי משרד לעסקים מבריקים".

אנחנו מציעות מעטפת מחבקת של 360°  סביב העסק שלך, המקנה לך רוגע ושלווה, זמן פנוי וייעול מקסימלי. כל אלו יאפשרו לך לגדול, להתפתח ולדעת שהכל מטופל. אנחנו על זה.

לאחר תהליך של היכרות ואפיון, נצוות לך מנהלת משרד אישית שתכיר את ה DNA של העסק, תיתן מענה ללקוחות וספקי החברה, תנהל את היומן, תדאג לכל הפאן הפיננסי, תוודא שלא יפלו דברים בין הכסאות, והכי חשוב – תעשה את המרב כדי לפנות אותך לליבת העסק ולמה שעושה לך את זה באמת מבפנים.

אנחנו שואפות להפוך עסקים למבריקים יותר, כי כשאנחנו “על זה”, אנחנו על ה-כ-ל: על אסטרטגיית התפעול של העסק, על הפרויקטים שנדחקו הצידה להמון זמן, על המטלות היומיומיות ועל אלו שצריך לזכור לבצע פעם בחודש. אנחנו על הגבייה, המספרים והטבלאות ותוך כדי תנועה בוחנות את התהליכים הקיימים ושואפות לשפר ולייעל את העסק; מהכנסת נהלים מסודרים, בניית שגרות ליצירת סדר, חיסכון בעלויות השוטף, הטמעה של מערכות חדשות מותאמות אישית ועוד.

נשמע כמו חלום, אה?
זה אמיתי. לגמרי.
המייסדת והבעלים של "אני על זה".

עורכת דין בעלת תואר ראשון במשפטים וממשל מהמרכז הבינתחומי הרצליה, עם ניסיון עצום בניהול משרד, אדמיניסטרציה בכירה וניהול עסקים קטנים ובינוניים.

משמשת כיו”ר משותפת בתנועת הל”ב במשפט – התנועה למלחמה בעוני, בהתנדבות מלאה.

ג’ירפה. כך מכנים אותה לקוחותיה. היכולת שלה להביט על עסק מלמעלה ולבנות עבורו תוכנית פעולה להצלחה בכל הנוגע לניהול המשרד, אינה עומדת בקנה אחד עם הגובה שלה. מטר וחצי בסך הכל, ועם זאת – מלא בעוצמות, תשוקה, התלהבות ורצון להקל על החיים שלכם, כבעלי עסקים. 

מנהלת קשרי לקוחות ופיתוח עסקי.

בעלת תואר ראשון בתקשורת וניסיון של מעל 15 שנים בהפקת אירועים עסקיים. רביד מביאה איתה ניסיון רב בעבודה מול חברות, ארגונים ולקוחות פרטיים. רביד יודעת להקשיב ולהבין בין השורות מה הצורך ולמצוא את דרכי הפעולה שיאפשרו התקדמות וצמיחה.

היא מנהלת את הלקוחות של “אני על זה” תוך ראיית התמונה הגדולה לצד תשומת לב לפרטים הקטנים, מה שמאפשר לה להתחבר בקלות ללקוחות ולהעניק להם שירות ומענה מקצועי מוקפד ואישי. 

יחד איתנו, צוות של מנהלות משרד מקצועיות ומבריקות, שעוברות הכשרות במגוון רחב של תחומים הקשורים לניהול משרד, ניהול פרויקטים וייעול תהליכים עסקיים.

ראש גדול ויוזמה, מחשבה יצירתית ויציאה מהקופסה אינן קלישאות עבורנו. אנחנו באות לעבוד.
שקיפות, יושרה, מחויבות, אמינות

אנחנו מאמינות בשילוב בין אינטגריטי, שיתוף ושקיפות מלאה מול הלקוחות ומול הצוות שלנו.
כל אלו הם חלק בלתי נפרד מה-DNA האישי והעסקי של כל אחת ואחת מאיתנו וכולנו פועלות על פיהם.
העובדה שמנהלת משרד או עוזרת אישית מרחוק נמצאת בקדמת הבמה והיא הפנים של העסק, מחייבת אותנו לפעול באמינות, ברגישות ובאחריות רבה – ועל כך אנחנו לא מתפשרות. 

נחישות, יצירתיות, התמדה, אסרטיביות חיננית

אנחנו מאמינות בריצה למרחקים ארוכים ויצירת מערכות יחסים, אנחנו שחקניות נשמה שבאות לנהל, למצוא פתרונות, לקדם את הלקוחות שלנו, לגדול ולצמוח יחד איתם.
השילוב המופלא בין נחישות ואסרטיביות שמטרתן לקדם תהליכים, לבין חייכנות וחינניות – מאפשר לנו להוביל ולהעניק שירות איכותי ויצירתי, כי בסוף עסקים עושים עם אנשים. 

מקצועיות, מנהיגות, פרקטיות

אנחנו מאמינות בעבודת עומק, יצירת אסטרטגיה ובניית תהליכים, משמע אנחנו על הפעולות הפרקטיות שמאפשרות לנו לסמן V על כל המשימות.
העשייה שלנו באה לידי ביטוי ביוזמה ומנהיגות המאפשרות לנו להוביל ולקדם את הלקוחות שלנו במקצוענות ללא פשרות, המתבטאת בידע, בניסיון, בהכשרה ובהפריה הדדית של הצוות. 

תשוקה, שמחה והנאה, משפחתיות, איזון

אנחנו מאמינות בשילוב Business&Pleasure ופועלות מתוך תחושת שמחה והנאה מכל משימה או פרויקט. אנחנו פועלות מתוך אמונה שלמה באיזון וחיבור נכון וטבעי בין העשייה המקצועית ובין המעטפת המשפחתית, האנושית, שעוזרת לנו – וללקוחות שלנו לנהל עסק מצליח עם שקט נפשי. 

דילוג לתוכן