fbpx
איך עוזרת אישית מרחוק תוכל להקפיץ את העסק שלך לשלב הבא?

איך עוזרת אישית מרחוק תוכל להקפיץ את העסק שלך לשלב הבא?

כל הכבוד! מזל טוב, העסק שלכם משגשג. הוא גדל וגדל ואתם מבינים שאין לכם זמן לטפל בכל המשימות הקטנות והמעצבנות שהעסק מביא איתו. עוזרת אישית מרחוק, שתעשה עבורכם את כל שירותי האדמיניסטרציה והמזכירות נשמע כמו אגדה? אז זהו שממש לא.
החלום יכול להפוך למציאות מהר מאוד.

כשעובדים עם שירותי משרד במיקור חוץ, אשר מתאימים עבורך עוזרת אישית מרחוק, אתם היחידים שקובעים כמה לשלם. ממש כך אתם, כן, כן, אתם. אתם היחידים אשר יכולים להחליט אם העוזרת האישית שלכם תעבוד שעה, שעתיים או שש שעות ביום.

למה להיעזר בשירותי משרד חיצוניים?

זו שאלה מצוינת. אם נדבר על העסקת עוזרת אישית באופן עצמאי חשוב לקחת בחשבון את המגבלות ובעיקר – זמן יקר שמתבזבז על גיוס. זה יכול לקחת ימים, שבועות ואפילו חודשים כדי למצוא מנהלת משרד נאמנה, מקצועית וטובה מספיק כדי לקדם את העסק שלכם. שכר עבודה של עובדת במשרה חלקית או שעתית כולל בתוכו תשלומים רבים והפרשות הכלולים ביחסי עובד מעביד, חוזה, עמדת עבודה, הכשרה, הדרכה, התאמות, ימי חופשה, מחלה ועוד.

כל אלו לא קיימים בשירותי משרד חיצוניים. העוזרת האישית שלכם מרחוק, תקבל את כל ההכשרה, התעסקות עם השכר וכול הבירוקרטיה אצלנו, אתם לא מתעסקים עם זה. פלוס ענקי לא?

איך אדע שהעוזרת האישית מרחוק מתאימה לעסק שלי?

כל הצוות שלנו מגיע עם תיק כלים משופשף. אחרי שעברה הכשרות, הוכיחה את עצמה, יש לה ידע, מקצועיות, היא פועלת במגוון תחומים וחולשת על מספר רב של תפקידים בכל הנוגע לניהול משרד. היא מגיעה אליכם לאחר שבחנו בקפידה מה נכון לכם, מה אתם זקוקים לו ואיך נגרום לכך שהעסק שלכם ישגשג.  מנהלת המשרד שתקבלו הינה שירותית, אסרטיבית וחיננית, בעלת ראייה מערכתית, יכולת ניהול ותעדוף משימות, שיווקית, פותרת בעיות ומציעה פתרונות, כנה, אמינה, מתפקדת מעולה בלחץ, טובה בבירוקרטיה, לא שוכחת משימות קטנות ומנקה את השולחן. כל זאת לצד חיוך ענקי על הפנים ורצון ללמוד ולהתקדם.

כל העוזרות האישיות, מנהלות המשרד ב״אני על זה״ לומדות ומתפתחות כל העת, מגיעות עם ניסיון עשיר ממגוון תחומים, עוברות הכשרות והדרכות ולעולם לא נתפשר על פחות. זה לא יקרה.

ועכשיו נגיע לעיקר – אילו משימות עוזרת אישית מרחוק תוכל לעשות עבורך כדי שהעסק יוכל לגדול?

הרבה יותר ממה שאתם חושבים. זוכרים את העומס על הדברים הקטנים שמבזבזים לכם הרבה זמן? כל אלה ואפילו יותר – ניהול יומן, תיאום פגישות, גבייה, שליחת הצעות מחיר, פולואפים, שירות ושימור לקוחות, הנהלת חשבונות פשוטה, טיפול ומענה ללקוחות מתעניינים, תיאומים, סידורים אישיים, משימות יום יומיות, תשלומים, הכנת חומרים לרואה חשבון, ניהול הוצאות, יצירת פתרונות ואפילו הוזלה במחירי השירותים שלכם.
בקיצור, כל מה שהעסק שלכם צריך כדי לצמוח, אבל אין לכם זמן לטפל בו.

השקט שלך, ההצלחה של העסק.

אנחנו ב״אני על זה״, מעניקות שירותי משרד במיקור חוץ אבל התחושה שתקבלו היא שאנחנו לגמרי חלק מהעסק, יושבות לצידכן ומהוות חלק אינטגרלי מהעסק שלכם.
בעלות ניסיון עשיר באדמיניסטרציה בכירה, ניהול משרד, הנהלת חשבונות, שירות ושימור לקוחות ויכולת התאמה מדויקת בין מנהלת המשרד – אליכם.
אנחנו פה כדי להעניק לכם שקט נפשי ותעשייתי, יצירתיות, מקצועיות, יכולת הקפדה על הדברים הקטנים, ניהול, סדר וארגון לצד חינניות וחיוך שלא נגמר.

רוצים לשמוע עוד? פנו אלינו עוד היום.

תגיות: בלוג
דילוג לתוכן