fbpx
האם הגיע הזמן שגם העסק שלך יהנה משירותי משרד במיקור חוץ?

האם הגיע הזמן שגם העסק שלך יהנה משירותי משרד במיקור חוץ?

איזה כיף שהיום כבר ברור לכולם שניתן לנהל את העסק מכל מקום ובכל צורה כמעט. הניהול הגמיש הפך להיות חלק מחיינו והוא זה שפותח בפנינו מגוון רחב של הזדמנויות ואפשרויות כבעלי עסקים.

מנהלים את העסק שלכם לבד? עובדים מהמשרד הביתי? מגיעים למשרדים חצי מהשבוע כדי לפגוש את כל הצוות? אולי יש לכם שותפים? כל הפגישות מתקיימות מרחוק, או שאתם מאלו שיוצאים כל יום לפקקים? כך או כך, כולנו מתמודדים עם אותן שאלות מהותיות בקשר לניהול המשרד – האם הגיע הזמן להכניס לעסק פונקציה של ניהול משרד 🧐

האדמיניסטרציה והתפעול של העסק מתישים אותך? אנחנו פה.

אם אתם לא מצליחים לעמוד בלחץ של כל האדמיניסטרציה שנערמה לכם על השולחן, אם אתם כל הזמן בתחושה של רדיפה אחרי הזנב של עצמכם בלי להתקדם, אם אתם חשים שאין מספיק סדר וארגון והיום מתנהל בצורה לא יעילה ולא ברורה…

אם הדברים נופלים לכם בין הכיסאות לעיתים דחופות מדי, אתם לא מגיעים לפגישות בזמן, לא מספיקים לענות לכל השיחות שלכם ומתעסקים בהמון עניינים טכניים או תפעוליים בעסק, שבעצם לא מקדמים אתכם לשום מקום והכי חשוב אתם לא מגיעים לתהליכי שיווק ופיתוח עסקי?

זה הזמן לעצור, לנשום ולחשוב אחרת!

אם אתם מזדהים רק עם חלק מן התחושות הללו, כנראה שהגיע הזמן לקבל מענה מקצועי במיקור חוץ בכל מה שקשור לניהול המשרד, האדמיניסטרציה והתפעול השוטף.
כאן בדיוק נכנס הפתרון האולטימטיבי ביותר עבורכם, קבלת עזרה מקצועית במיקור חוץ, בצורה סופר אפקטיבית ויעילה, בהתאמה אישית לצרכי העסק שלכם.

שירותי משרד במיקור חוץ – מה מקבלים בפועל?

ובכן, מדובר בכל שירותי האדמיניסטרציה שהעסק שלכם זקוק לו מבלי לדאוג לשולחן, ציוד, הכשרות, או משכורת. העוזרת האישית שלכם עובד מרחוק ומעניקה לכם שקט נפשי, חיוך תמידי (אפילו אם הוא בזום או בהודעה), יעילות, חינניות וסדר שלא ראיתם כמותו. 

היכולת שלכם להתמקד בליבת העסק, בעשייה המקצועית פק אקסלנס, בפגישות, נסיעות, פיתוח ועוד, בעוד שכל מה שצריך להתנהל בבק אופיס, מנוהל בצורה מיטבית ורגועה, זה פרייסלס.

יש מענה תמידי ללקוחות ולספקים, כל המספרים מטופלים ולא נעלמים, סדר היום ברור לכולם, וכל האדמיניסטרציה והאופרציה מבוצעים בצורה מקצועית ויעילה.

נשמע כמו חלום? זה בהחלט אפשרי.

השירות מתאים לכל מי שיש לו עסק, קטן, בינוני או גדול וחשוב לו לגדול לשלב הבא והזמן שלו יקר בצורה כזו שיש להבדיל בין עיקר לתפל.

אנחנו ב״אני על זה – שירותי משרד לעסקים מבריקים” יודעות מה חשוב לכם.

היום, כשהשוק כבר רגיל לעבודה מרחוק, וניתן לעשות כמעט הכל ואף ביעילות רבה יותר, אנו נדאג בהדרכה וליווי צמוד להתחיל את העבודה המשותפת שלנו יחד בצורה שתאפשר לכם להיות רגועים כבר מהרגע הראשון.

לאחר תהליך מובנה של “Onboarding” נצוות לכם מנהלת משרד מעולה, שתהיה אמונה על ניהול העסק מרחוק, ותתאים בדיוק ל DNA העסקי ולצרכים שלכם. זו השגרה שלנו ב”אני על זה”  וזה בדיוק מה שאנו מעניקות ללקוחות שלנו, שקט תעשייתי ואיכות חיים ולא פחות מזה.

שירותי משרד מרחוק לעסקים – היתרונות העיקריים!

כולנו מחפשים יתרונות בכל דבר ולכן אספנו עבורכם כמה מהם:

  • אנחנו יודעות שהזמן שלכם יקר וסוף סוף יש מי שתפנה אותו עבורכם כדי שאתם תוכלו לעסוק בקידום העסק שלכם, ובדברים החשובים באמת כמו שיווק ופיתוח!

  • אין ספק שלנהל את העסק בראש רגוע זה הרבה יותר אפקטיבי, והעובדה שיש לך עוזרת אישית מרחוק אשר עונה למיילים, דואגת לגבייה, מוציאה חשבוניות, שולחת הצעות מחיר ומטפלת בלקוחות ובספקים – פשוט מעניקה לך שקט תעשייתי.

  • כמה עבדתם על המיתוג שלכם, על השם של העסק, בטוח שהשקעתם הרבה זמן, מאמץ ומשאבים, אתם ודאי רוצים להיראות ולשדר מקצועיות ברמה גבוהה, לתת שירות כזה שלא נראה, ולהעניק תחושה נעימה, זמינה ונכונה ללקוחות שלכם – בין אם מדובר בתיאום פגישות ובין אם מדובר במתן שירות לקוחות, כך או כך כשיש מישהי שמנהלת את הכל ביד רמה, אין ספק שהרושם שתשאירו ללקוחות שלכם יהיה הרבה יותר מקצועי ונכון.

  • מילא שקט תעשייתי, מה אתם אומרים על שקט נפשי? העובדה שתוכלו לחזור הביתה בתום יום עבודה מבלי לפתוח את הלפטופ בפינת האוכל כשכל המשפחה מתיישבת לאכול? או לצאת לסמינר העסקי הזה שכל כך רציתם אבל פחתם להשאיר את העסק על HOLD כל כך הרבה ימים, והחופשה ההיא שבפעם הראשונה לא תהיו צמודים לטלפון בכל פינה בבית המלון? אוי, רק בשביל זה שווה להכיר אותנו!

“אני על זה” – השקט שלך, ההצלחה של העסק.

החזון שלנו הוא לעזור לכם לצמוח ולגדול, תוך כדי שאנו נעניק לכם את הנוחות והשקט ששירותי אדמיניסטרציה מרחוק מעניקים. ״אני על זה״ זה בית לעסקים, עם מעטפת מחבקת של 360֯, תחת קורת גג אחת ניתן למצוא הכל!

עם ניסיון של למעלה מעשור באדמיניסטרציה בכירה, ניהול משרד, הנהלת חשבונות, תפעול ורווחה. השירות האיכותי, הלויאליות והסטנדרט הגבוה – זה ללא ספק מה שהעסק שלכם צריך.
אנחנו מביאות איתנו מקצועיות ללא פשרות, יכולת הקפדה על הפרטים הקטנים, סדר וארגון ולא פחות חשוב – דינמיות, וויב מגניב וחיוך שלא נגמר.
ובסופו של דבר אנו מעניקות לכם, כל מה שאתם זקוקים לו כדי שהעסק שלכם יצליח, יצמח ויהפוך למה שתמיד חלמתם עליו.
רוצים לשמוע עוד? פנו אלינו עוד היום.

תגיות: בלוג
דילוג לתוכן