fbpx
לאילו עסקים מתאימים שירותי משרד במיקור חוץ?

לאילו עסקים מתאימים שירותי משרד במיקור חוץ?

“האם זה יכול להתאים לנו?” היא אחת השאלות שצצות, בוואסטאפ או בפנייה לאתר הנוצץ שלנו. אנחנו מבינות את הדילמה, לא משנה כמה אינפורמציה ותוכן נכתוב על הנושא, חשוב לתת על כך מענה. 

זה הזמן לספר קצת יותר על העסקים שאנחנו כל כך אוהבות לעבוד איתם ומתאימים לנו בול (ואנחנו להם!). 
אז הנה כמה שאלות שכדאי לכם לחשוב עליהם, ואם אתם מוצאים את עצמכם כאן – אנחנו ממליצות לכם למצוא פינה שקטה ולהרים אלינו טלפון, נשמח לעזור 😊

האם אתם בעלי חברה או עסק בצמיחה?

בדרך כלל אנחנו פוגשות לקוחות חדשים ברגע של קפיצת גדילה או כמה רגעים לפני כן. אנחנו טובות מאוד עבור עסקים בהתפתחות, שנמצאים במומנטום של צמיחה ומרגישים שעוד רגע העבודה תגדל ויהיה צורך בליווי מקצועי תומך של שירותי משרד נוצצים, כאלו שיכולים לקחת חלק במומנטום הגדילה הזה ולעזור להגיע למטרות. 

רגע לפני שהשוטף שוטף אתכם ואתם מרגישים בטרפת; 
יש מלא פניות ואתם לא מגיעים לכולם, 
יש הרבה פגישות ולא מגיעים בזמן,
יש יותר מדי חשבוניות ששכחתם לשלוח ללקוח,
או טלפונים מרואה החשבון שסיננתם, כי לא היה לכם כוח,
אתם יכולים להרגיש בנוח, אתם לא לבד! 

זה תמיד מרגש אותנו להכיר ולפגוש עסקים צומחים שמזהים את הגדילה ומגיעים להבנה שהם לא יכולים להתמודד עם הכל לבד, שהם צריכים את הפונקציה הזו של “שירותי משרד במיקור חוץ” שתיכנס ותעשה סדר בדברים, שתשמור עליהם, שתיתן מענה לכל הספקים/ לקוחות בלי שהפניות יפלו בין הכיסאות.

כנראה שהגיע הזמן לעזר כנגדכם – כוח עזר מוסמך, מקצועי ואמין, שימלא את הפונקציות המשרדיות ברמת התפעול של העסק (והרבה מעבר להן). 

הקסם בשירותי משרד במיקור חוץ הוא ההתאמה לשלב שבו אתם נמצאים. זהו שירות אידיאלי כשאתם בצמיחה ועדיין לא ברור מה בדיוק היקף העזרה שאתם צריכים ואילו סמכויות תצטרכו לשחרר כדי לאפשר לעצמכם להתפתח. אפשר לסמוך עלינו – אנחנו הולכות ללוות אתכם יד ביד, עם נסיון רב, והכל כדי לייצר לכם סדר וארגון, מה שבאופן טבעי מכניס המון שקט תעשייתי לעסק ושקט נפשי לכם באופן אישי.

האם אתם מרגישים שהיום נגמר לפני שהגעתם לכל המשימות?

האם לעיתים בסוף היום אתם חשים שהזמן עף וברח ולא הגיוני שכבר נגמר? האם אתם מרגישים שלא הגעתם לכל הדברים והשולחן עדין עמוס ומה אפשר לעשות עם כל המשימות שלא בוצעו וכל הטלפונים ששכחתם לחזור אליהם?

עצרו רגע, קחו לכם כמה דקות למחשבה ונסו להבין מה הם צווארי הבקבוק שמונעים מכם להתקדם, או מה באמת מסיח את דעתכם:

  • תחושה של רדיפה אחרי הזנב של עצמכם
  • התחום הפיננסי מושך את מלוא תשומת ליבכם
  • לא מגיעים לתהליכי שיווק ומכירות כמו שצריך
  • ניהול זמן לא נכון וחוסר יעילות
  • שעות עבודה רבות הולכות על כתיבת ושליחת הצעות מחיר ללקוחות
  • פניות מערוצי תקשורת רבים ודברים נופלים בין הכיסאות
  • מתעסקים בעניינים טכניים שלא מקדמים את העסק

מתחברים לאחת הנקודות מעלה? חבל על הזמן שלכם, לא לשם כך פתחתם את העסק!
את כל הדברים הללו אנו נוכל להוריד מכם, לבצע עבורכם בצורה מיטבית וסופר מקצועית ולפנות אתכם לעשייה החשובה באמת, בין אם זה פגישות שיווק, פיתוח עסקי, התווית הדרך לצמיחה ועוד.

האם יש לכם אתגרים שונים ברמה התפעולית שמחייבים “ראש גדול”?

מאחורי צמד המילים “שירותי משרד לעסקים” מסתתר עולם שלם של ניהול אדמיניסטרטיבי, הובלה, קידום ותעדוף בין משימות רבות, תפעול העסק ביד רמה וירידה לפרטים הכי קטנים. 

אנחנו מרחיבות את המושג הזה ומספקות לחברות ולעסקים שאיתם אנו עובדות, ליווי מלא של “ראש גדול” בפיצוח אתגרים שונים, הטמעת נהלים ושגרות עבודה, התייעלות מירבית של העסק ועוד. 

מניהול מערך העובדים דרך עבודה מול אנשי הכספים, טיפול באחזקת נכסים דיגיטליים, ניהול פרויקטים מורכבים, הטמעה של תוכנות, מערכות ועוד. 

היתרון של שירותי משרד במיקור חוץ כמו אלו ש”אני על זה” מציעה טמון בצוות המדהים שלנו. כל אחת ואחת בצוות מגיעה עם ניסיון עשיר, כישורים מקצועיים רבים, עוברת הכשרות מקצועיות נוספות ולא מפסיקה ללמוד ולהתפתח. התוצאה היא צוות שכולו יצירתיות, מקצוענות אמיתית, יוזמה ואסרטיביות. 

האם אתם סטארטפיסטים יצירתיים שצריכים שקט ושלווה בדרך לגיוס משקיעים?

בין אם אתם כבר בדרך לגיוס משקיעים או עדיין שוקדים על הפיתוח הראשוני וזקוקים למישהו שיקח מכם את תיק האדמיניסטרציה וניהול המשרד, שירותי משרד במיקור חוץ יכולים לשדרג משמעותית את היומיום שלכם. 

כשאנחנו עובדות עם סטארטאפים אנחנו לוקחות על עצמנו מגוון רחב של סמכויות ופונקציות ומשחררות את הלקוחות שלנו לתכנן, לחלום, ליצור ולנהל פגישות בדרך לגיוס משקיעים מוצלח וליציאה לאור. אין דבר מרגש יותר מלהיות שם כשכל זה קורה ולדעת שנתנו את הרוח הגבית המדויקת ועזרנו לגאונים אמיתיים להגשים את החלומות הכי גדולים שלהם. 

במה אנחנו יכולות לעזור? מתיאום פגישות בורד וניהול היומן, נסיעות והזמנת טיסות ומלונות בחו”ל,  דרך ניהול שוטף מול ספקי ולקוחות החברה, דרך מתן מענה לרווחת העובדים, עבודה על הנהלת החשבונות, הטמעת מערכות CRM ומערכות אחרות ועוד. 

אנחנו מקוות שהצלחנו לענות על השאלה לאילו עסקים מתאימים שירותי משרד במיקור חוץ ואם מצאתם את עצמכם כאן ואתם מוכנים לצאת למסע יחד, צרו איתנו קשר ונשמח להתאים את הפתרון המתאים עבורכם.

תגיות: בלוג
דילוג לתוכן