fbpx
כמה עולים שירותי משרד במיקור חוץ?

כמה עולים שירותי משרד במיקור חוץ?

“אז כמה זה עולה לנו?”, זוהי השאלה שאנחנו שומעות לא פעם מעבר לקו או לחלונות הזום בפגישה הראשונה שלנו עם לקוחות. שאלה לגיטימית ללא ספק. גם אנחנו, כבעלות עסק, מבינות את החשש לפנות לשירותים שונים במיקור חוץ ולבחור להעביר את הסמכויות למישהו חיצוני. זו לגמרי התפתחות, צמיחה ואף שבירת תקרת זכוכית בכל עסק ואיתה באים כמה סימני שאלה כמו האם העניין כדאי לי? ו/או כלכלי עבורי?

אנחנו כאן כדי לנפץ את המיתוס לגבי אאוטסורסינג יקר ולהפחית קצת את רמות הסטרס מפנייה לעולם של שירותי משרד במיקור חוץ.

מה יותר יקר – מנהלת משרד שכירה או שירותי משרד?

אנחנו מתחילות כל תהליך קליטה של לקוח באפיון של הצרכים שלו נכון לעכשיו, בשלב בו נמצא העסק. מה מכל העולם הרחב של “שירותי משרד לעסקים” הוא בדיוק צריך, כך שלכל לקוח ולקוח אנחנו בונות תוכנית עבודה מסודרת בהתאמה אישית.

יש בעלי עסקים הזקוקים לטיפול בספקים ורכש, או מענה ומתן שירות לקוחות, יהיו עסקים אחרים שצריכים יותר עזרה בתיאום פגישות מורכבות, עבודה על ארגון וסדר ותזכורות בניהול השוטף ויהיו כאלה שצריכים עזרה בהטמעת מערכות, עידכון האתר או נכסים דיגיטליים ואחרים שירצו לשים את הדגש על עולמות הפיננסיים, על המספרים, הגבייה, החשבוניות ועוד.

בניגוד למנהלת משרד שכירה שאולי יש לה ידע רב בתחום אחד ופחות בתחום אחר, מנהלות המשרד שלנו בעלות ידע מקצועי רחב בכל הקשור לניהול המשרד, ומגיעות עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של מכלול צרכי העסק.
כמו כן הצוות שלנו עובר באופן קבוע הכשרות מקצועיות וימי עיון במגוון רחב של תחומים. חשוב לנו ללמוד מערכות חדשות, שיטות ודרכים לייעול ומיקסום תהליכים. אנו כל הזמן דואגות להשתפר עבורכם!

משלמים רק על מה שמבוצע בפועל

אחת הנקודות המהותיות בשיטת התמחור שלנו, הינה תשלום עבור זמן עבודה נטו שבוצע עבור העסק שלך. זה אומר שאנו מודדות את זמן העבודה (ברמה של דקות), כל זמן שמנהלת המשרד עובדת עבורך ועל העסק שלך, השעון רץ, כאשר היא מסיימת את המשימות, השעון נעצר. מה שאומר שהתשלום החודשי משתנה מחודש לחודש בהתאם לצרכים, לעשייה, לפיקים, לדינמיות של העסק ועוד.

לא מדובר כאן על תשלום של ריטיינר קבוע מראש, או רכישה של “בנק שעות” לפני שבוצעה העבודה – אנחנו פחות מאמינות בשיטה הזו ולכן עובדות במודל של עסקים מתקדמים ואג’יליים.
כמובן שישנו מחירון מסודר וקבוע, כאשר המודל העסקי אומר שככל שכמות השעות גדלה, המחיר פר שעה קטן. התשלום הינו עבור שעות העבודה שבוצעו בפועל עבורך בכל חודש קלנדרי. 
אנחנו פועלות בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו, ומעדכנות דוח ברמה היומית עם המשימות שבוצעו וכמה זמן זה לקח. 

היתרונות של שיטת התמחור הזו הם:

  • כל לקוח יודע בדיוק על מה הוא משלם ולא צריך להתחייב לתשלום גלובלי שלא תמיד יש מאחוריו צורך אמיתי.
  • כאשר אנו משקפות לכל לקוח מה בדיוק אנחנו עושות, נוצרת מערכת יחסים של אמון וביטחון. עבורנו, זה אחד הדברים הכי חשובים, המאפשרים לנו להתפתח יחד בראש שקט.
  • אין פה התחייבות לתשלום משכורת קבועה, ללא קורלציה בין ביצוע העבודה, אם בוצעה או לא בוצעה.
  • אין לכם עלויות מעביד, תשלום על ימי חופשה או מחלה, קרן פנסיה או קרן השתלמות. העבודה הינה כנגד חשבונית.
  • העבודה הינה בהתאמה אישית למצב העסק, התפתחותו או צמיחתו.
  • ניהול התקציב של העסק נעשה בצורה הרבה יותר חכמה, בלי להתפזר מדי בין כמה נותני שירות וספקים – זאת משום שאנחנו ממלאות הרבה פונקציות בתוך העסק, ויודעות לתת מענה מ א’ ועד ת’ בכל עולמות האדמין ומעבר.
  • המטרה שלנו הינה לפנות אותך לעשייה המקצועית ולקידום העסק, כאשר את כל השאר עושה מנהלת המשרד בצורה סופר מקצועית ויעילה, כי אנחנו באמת מאמינות שהזמן שלך יקר וכדאי לנתב אותו לדברים שבאמת עושים לך טוב.

שירותי משרד במיקור חוץ לעסקים יכולים להיות חסכוניים, פונקציונליים ומותאמים בדיוק לצרכי העסק ושיקוליו הכלכליים. אנו מאמינות בעבודה מקצועית ויעילה וגם ממש כייף איתנו 🙂

תגיות: בלוג
דילוג לתוכן