fbpx
האם כדאי להעסיק מנהלת משרד או לפנות לשירותי משרד חיצוניים?

האם כדאי להעסיק מנהלת משרד או לפנות לשירותי משרד חיצוניים?

אנחנו זוכרות את המבול הראשון שהגיע אחרי הקורונה. פתאום, אחרי שיצאנו מהמשרדים המסודרים וחזרנו לפינות העבודה בבית או בבתי הקפה, התחלנו לראות מגמה. עסקים שחיפשו להיות רזים יותר, תזזיתיים יותר וחסכוניים יותר, התחילו לחפש פתרונות מבחוץ. בתוך הדילמה האם לבנות מחדש את העסק ולהגדיל אותו דרך הכנסת עובדים חדשים, ביניהם מנהלות משרד, או לפנות לשירותי משרד חיצוניים כמו אלו שאנחנו מציעות.

אז האם להעסיק מנהלת משרד או לפנות לשירותי משרד חיצוניים? הנה כמה מהסיבות מדוע האופציה השנייה יכולה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים.


לשלם בדיוק על מה שצריך

בעידן שבו כולנו מנסים לחסוך בהוצאות, בייחוד כבעלי עסקים – מהקטן ועד הגדול – ההתבוננות על תקציב, תזרים מהודק והוצאות קבועות היא משמעותית וחיונית. מנהלת משרד אמנם נמצאת בתוך העסק מדי יום, אבל היקף העבודה שלה משתנה מתקופה לתקופה, בין פרויקט לפרויקט ומכורך הנסיבות המשתנות בתוך העולם העסקי ב-2023. 

דווקא בתקופה של האטה וחשיבה כלכלית מחודשת, יש יתרון גדול בבחירה בשירותי משרד חיצוניים כמו “אני על זה”, שבעצם כל בעל עסק משלם על שעות העבודה נטו שעבדו עבורו באותו החודש, בדיוק בהתאם למשימות המוגדרות בתוכנית העבודה. תחומי האחריות מהודקים, ברורים ויכולים להשתנות מתקופה לתקופה, בלי שום צורך להתחייב על סכום גלובלי ללא קשר לעשייה בפועל. כמו כן אין הוצאות מעביד ולא צריך לדאוג לתנאים סוציאליים. כך בעצם, פועל עסק רזה וחסכוני, העובד בצורה יעילה, רואה תוצאות וצמיחה אבל משלם בדיוק על מה שצריך.


המוטיבציה תמיד שם

מאחר ואנו כ”כ אוהבות את מה שאנו עושות וזה באמת מרגש אותנו, לא משנה אם היה לנו יום רע או הילדים היו בחופש, המוטיבציה שלנו בעשייה מול העסקים אותם אנו מנהלות, הינה מקסימלית ומיטבית. את הוייב השמח והרוח החיה של נשות העסקים של “אני על זה” לא ניתן לפספס, זה חלק מה DNA העסקי שלנו. אנחנו לא מתפשרות על איכות ועל רמת השירות, בטח כשכולנו יודעות ומבינות מה זה לנהל עסק. אנו שמות דגש על חוויית הלקוחות שלנו בכל שלב בתהליך יחד. 

 

לצאת מחוץ לקופסה

אנחנו יודעות שעבור בעלי חברות ועסקים רבים המחשבה על שילוב מישהו חיצוני בתוך היומיום של העסק היא לא פשוטה ומעלה דילמות רבות. אנחנו מציעות תמיד להתבונן ביצירתיות וסקרנות על האפשרויות הגלומות בשירותי משרד במיקור חוץ ובכל הפונקציות שאנחנו משלבות בתוכם. בין היתר, אנחנו נוגעות בתחומים שבדרך כלל מנהלת משרד שכירה לא עוסקת בהם – למשל אחזקת נכסים דיגיטליים, יצירת מסע לקוח, תהליך אפיון והטמעת מערכות, ייעול ההתנהלות השוטפת במשרד ועוד. 

הבחירה לצאת מחוץ לקופסה ולבחור שירותי משרד חיצוניים, פותחת דלתות לתהליכים יצירתיים מדהימים שמובילים צמיחה בתוך העסק, מכניסים פנימה בעלת מקצוע מנוסה מאוד, שעוברת אין סוף הכשרות מקצועיות, השתלמויות והערכות כדי להציע הרבה יותר. להיות ראש גדול, להוביל ולספק הרבה שקט תעשייתי. 

ההחלטה האם להעסיק מנהלת משרד שכירה או לפנות לשירותי משרד חיצוניים היא החלטה אישית של בעל העסק. הניצוץ המיוחד שאנחנו מביאות איתנו, ההכשרות המקצועיות הרבות, הניסיון במגוון תחומי התמחות שיש לנו והמוטיבציה הגבוהה לתת ללקוחות שלנו את השירות האיכותי ביותר, מובילים אותנו לצמיחה והצלחה מול הלקוחות שלנו. 

דילוג לתוכן